Veelgestelde vragen

  • Neem direct telefonisch contact op met ons via 085 - 484 57 00.
    Wij kunnen samen bekijken of het directe spoed betreft of kunnen u vragen enkele foto’s te mailen zodat wij een goede inschatting kunnen maken voor een afspraak en herstel.
  • Mail uw schade naar: schade@glasvezelaanleg.nl.

Geen zorgen! U bent niet verplicht om een abonnement af te sluiten na de aanleg van de kosteloze glasvezelaansluiting.

De locatie van de kosteloze aansluiting verschilt per complex. Zodra uw woning gepland is, hebben wij voorafgaand al toestemming van de eigenaar, Vereniging van Eigenaren of woningcorporatie over de aansluitwijze en aansluit locatie van het glasvezelaansluitpunt

Veelal loopt de glasvezelkabel via een RVS goot aan de buitenzijde van de gevel, de kabel wordt naar binnen geboord en netjes afgewerkt. Omdat wij hiervoor hoogwerkers nodig hebben is het niet altijd mogelijk de afspraak te verzetten. Een ander tijdsblok behoort vaak wel tot de mogelijkheden, hiervoor dient u telefonisch contact op te nemen via 085 - 484 57 00.

De glasvezelkabel loopt inpandig via de meterkasten waar wij vanaf de begane grond stijgen tot de bovenste woning in verticale lijn. Wij vragen daarom de medewerking van alle bewoners om gelijktijdig thuis te zijn op het gekozen dagdeel of dag, dan hoeven wij ons werk niet te onderbreken en een nieuwe afspraak te maken. Kunt u zelf niet op de ingeplande afspraak, dan vragen wij u om wellicht familieleden of vrienden in te schakelen die in plaats van u onze monteur kan ontvangen?

Als uw kosteloze aansluiting in de uitpandige meterkast komt, en u bent niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn. Zouden wij u willen verzoeken om de uitpandige meterkast op de datum van de ingeplande montage, de uitpandige meterkastdeur open te laten zodat onze monteurs makkelijk te werk kunnen gaan. Zorg dat er geen waardevolle bezittingen in staan.

Excuses voor het ongemak en de verwarring. Het kan gebeuren dat er een kruising van bevestigen en herinneringskaart sturen heeft plaatsgevonden en hierdoor de kaart na het bevestigen alsnog bij u is terechtgekomen u hoeft hier niets mee te doen. Twijfelt u toch of de afspraak goed bevestigd is vul dan hier het bevestigingsformulier in.

Dit kan u doen door hier het bevestigingsformulier in te vullen of een e-mail te sturen naar afspraak@glasvezelaanleg.nl of door te bellen naar 085 - 484 57 00.

Houdt u alstublieft voor het contact opnemen de volgende informatie gereed:

  • Woonplaats
  • Datum ingeplande montage
  • Straatnaam
  • Huisnummer

Intro Fiber verdeeld de dag in 2 blokken:

Ochtend 08:00 – 12:00
Middag 12:00 – 17:00

Door de verschillende werkzaamheden is elke dag anders voor onze monteurs en kunnen wij u geen vast tijdstip beloven.

Voor de kosteloze aansluiting op het glasvezelnetwerk is het van belang dat er iemand van 18 jaar of ouder aanwezig is om onze monteur te ontvangen. Kunt u zelf niet op de ingeplande afspraak vragen we u om wellicht familieleden, buurman/buurvrouw of vrienden in te schakelen die in plaats van u onze monteur kan ontvangen?

Hierdoor kan het zijn dat we zonder uw medewerking ook niet de kosteloze aansluiting van uw bovenburen kunnen realiseren. Mocht u nog overige vragen hebben die niet terug te vinden zijn neem ook dan graag contact met ons op.

Geen zorgen! Onze monteurs hebben elke dag weer een drukke agenda en doen hun uiterste best om zo spoedig mogelijk. bij uw woning te zijn. Heeft u geen telefoontje, voicemail of e-mail gehad met de betrekking tot het annuleren van uw afspraak blijf dan graag geduldig wachten, onze monteurs komen nog aan.

Jammer om te horen dat het de eerste keer niet gelukt is om u succesvol aan te sluiten op het glasvezelnetwerk. Onze planning zal z.s.m. een nieuwe afspraak proberen in te plannen dus wij vragen u om geduldig te wachten tot u weer een brief en/ of kaartje ontvangt.

Helaas door omstandigheden hebben wij vooraf geconstateerd dat het realiseren van de kosteloze aansluiting niet mogelijk is op de ingeplande datum. Wij vragen u om geduldig te wachten tot u weer een brief/ kaartje ontvangt met een nieuwe ingeplande datum.

Geen probleem! Mocht u nog met vragen zitten zijn wij uiteraard bereid om u te helpen. U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar afspraak@glasvezelaanleg.nl of bel naar 085 - 484 57 00.